Naklápění světel SERVO Kit

 

Naklápění světel SERVO Kit

Naklápění světel FSHL SERVO

 

Řídící jednotka FSHL (Full System with Headlamp Leveling) je plnohodnotnou jednotkou SHL pocházející z divize CAI (Cybertronic Automotive Industry). Jak již napovídá název, jedná se o zařízení pro naklápění světel dle zatížení zadní nápravy. Měření zatížení neprobíhá již zažitým způsobem, ale zcela nově bezkontaktní optickou technologii založenou na metodě trilingulace. Trilingulační měření zaručuje jistou odolnost vůči okolnímu slunečnímu svitu. Životnost jednotky FSHL je tímto prakticky neomezena. Konstrukce je provedená z odolné hliníkové slitiny s povrchovou úpravou s laserovým potiskem pro lepší věrohodnost na STK.

Jednotky FSHL jsou standardně dodávány s montážním návodem a neodnímatelným odolným kabelem o délce 4-5m s permanentním magnetem pro nastavení. V automobilovém průmyslu se používají dva odlišné elektromechanické naklápěcí prvky. Ten jednodužší je tří vodičový servomotor nacházející se v 80% vozech. Ovládání toho motoru je celkem snadné, neboť motor si sám hlídá nastavenou výšku. Složitějším elektromechanickým prvkem je čtyř, nebo pěti vodičový krokový motor (stepper). Krokové motory mají pouze dvě cívky, které se musí správně budit v závislosti na rotujícím magnetickém poli a zároveň řídící system těchto motorů musí počítat jednotlivé kroky, aby vždy nastavil motor do přibližně stejné polohy. Z toho plyne, že i jednotka ovládající krokové motory bude poměrně větší a mnohem složitější. Podle toho jaký máte ve voze typ motoru pro naklápění světel, si můžete vybrat jednotku FSHL-Servo, FSHL-Stepper.

 

Popis jednotky:

Jednotka FSHL-Servo je univerzální, dokáže ovládat všechny druhy servomotorů (tj. tří vodičových). Stačí FSHL připojit přímo na náklápěcí servomotor ve světlometu, nastavit výšku podvozku, případně inverzi výstupu FSHL dle typu motoru a celý naklápěcí systém je funkční. Jedna jednotka FSHL dokáže ovládat oba světlomety! Přesné zapojení najdete v přiloženém návodu. Jednotka FSHL po připojen napájení (zapnutí světel) má malou prodlevu pro náběh světelného toku z výbojek a pak provede známý synchronizační posuv dolů a zpět do definované polohy s drobnou korekcí dle zatížení zadní nápravy. Jednotka v zadní části vozu pouze měří vzdálenost podvozku od vozovky optickou metodou a přibližně nastavuje výšku světel dle zatížení zadní nápravy. FSHL-Servo má svůj termoregulační systém, který při poklesu teploty pod nastavenou mez automaticky aktivuje své vnitřní 2W topení. Zařízení minimálně trpí na znečištění optického senzoru okolní nečistotou na podvozku, neboť pro funkci stačí minimální průzor. Testy ukázaly, že dostatečný průzor je vždy, neboť povrch krabičky FSHL je přirozeně čistěn stříkající vodou. V případě hrubších nečistot (zmrzlý sníh, bláto) bude pravděpodobně delší dobu trvat, než se nečistoty uvolní, to ovšem vůbec nevadí, světla vždy zůstanou v maximální nastavené poloze a až bude senzor funkční, tak jednotka FSHL doladí výšku světel. Tak jako všechny jednotky FSHL, tak i FSHL-Servo disponuje důmyslnou filtrací nerovností vozovky. Bez tohoto filtru by Váš naklápěcí motorek brzo "umřel". Znamená to, že jednotka vždy seřídí světla, až je podvozek v naprostém klidu. Stále houpající se podvozek jednotka značně ignoruje. FSHL-Servo najde uplatnění především v instalaci neoriginálních xenonových sad (HID) a tím pozvedne tuto neoriginální instalaci o několik úrovní výše. Podle toho jak bude instalace kvalitně provedena, tak bude i policii odhalena. Kvalitní instalace = značný úspěch!

 

 

 

 

 

 

 

Naše cena: 3 020,-
Dostupnost: Dočasně nedostupné

© 2012 Cybertronic-labs.cz | Vyrobili: Prezentuji.cz - tvorba webových stránek